Monday 17 September 2012

~aku TERIMA~

                 
embun pagi hari ~
                


              Assalamualaikum and gud moning u olls yg gojess2 kat luaq sana tu ?? owhh, i'm fine thank you .... ermmm ... jawapan standard lahh kan ... hehe .... sebenarnya, aku baru lepas 'berjalan-jalan' kat belog mmbe class aku ni .... hehe .... she's so sweet .... kalau kenal die ni betul2 aku pon konpiuss ngn die ... heh .. but, dia sumone yg klaka ... tak boleh nak mention lah ... kang terkembang lobang idong pulak sbb aku puji ni ... huhu ... gurau ja bahhh ...


                 Btw, aku nak cite sal mnde ni ... pernah tak korang2 mengalami situasi apabila orang2 di sekeliling korang nampak cm nice je .... belakang korang , tak tau lahh ... kang?? aku berperasaan yg situasi aku skang ni cmni .... instinct mengatakan aku sedang dikutuk di belakang ... fiuhhh ! macam mana aku tau ? owhh kemon, tipulah cakap kalau takde setitik perasaan tu ... serious tak rase ? adoiyai korang ni ... berat nanang lah bohhh ... hehe ... actually, aku juz dapat rasa je lah ... yg sbetolnya tak tau lah, kadang2 bnyak mnde yg m'bolehkan orang pikir bukan2 pasal kita ... adakah disebabkan diri kita macam ni? lagi-lagi kalau jenis mulut longkang cam aku ... *hahaha ! hedulik hape aku ... 

bufffff !

             jadi, kat sini aku juz nak menyatakan yang aku tak kisah lah orang nak kata apa pun kat aku ... sbb aku jenis masuk telinga kiri keluaq lalu cochlea main pusing-pusing kat fallopian tube sat, ! woi, banyak lah kau , eustachian tube lah .... then keluaq ikut telinga kanan ... kalau situasi tak berapa nak betul dia akan keluar kat mulut ... and apabila keluar kat mulut tu, siap sedia lah cotton bud beberapa butir .... orang yg paham aku, mmg bleh trime .. org yg tak paham ... mengucap cepat-cepat ... hahahahahah ! jadi kesimpulannya kat sini, aku terima and tak berapa nak ambik kesah sangat lah tang nak mengutuk or mengata aku kat blkang ni ... tak puas hati jumpe depan-depan terus ... mai settle ... tak gentle maen kutuk blkg then depan aku buat-buat baik ... puittt lah ... so, kalau aku bagi serangan balas balik, jangan menangis .... sementara aku mempunyai tahap kesabaran yg tinggi, alhamdulillah boleh aku tahan ... jgn sampai aku naik jerkkk ... 


penawar ati tiap kali 'panas ati' .
comel kan beliau ??

 baju aku kena sibattt 

+

 masalah yg tak patut ade 




*sekian , babai !
*thanx to tehoaislimauyahoocom.blogspot.com . aku release tension tgok belog kau , jemah :)

~machinefogging~

No comments:

Post a Comment