Friday 5 October 2012

~Budak pSiko~



mate aku dah jadi macam ni :(


        Morning semua ! okeh, arini merupakan hari yg berbahagia skli sbb aku nak balik rumahhhh arini ... hahaha ! macam lah rumah tu jauh sgt tak balik bgai kan ... bukan ape, last mse cuti 3 ari (hari Malaysia) tu aku nak balik je ... but, rsau nak exam ... aku kalau dah balik, mmg mlas gile nak ngadap nota-nota n mnde yg berkaitan dengan study ni lah ... yeahh ... n bile aku balik aku akan mengadap periuk belanga yg ade .... n anak buah aku yg sgt kiuuttt miutt itu *macam makcik die .... abaikann .... hhahaha ! btw, dlm 3 or 2 minggu ni mmg akan busy nak mamposss sbb bnyak aktiviti ...

             Firstly, aktiviti dgn JPP ... malam kebudayaan, sukan PKP ... semua aku terlibat secara langsung mahu pun tak langsung .... yg langsung tu aku jd peserta lahh kangg ... yg tak langsung tu pulak sbgai 'penyemak otak' bg pemain-pemain ... hahaha ! aku mmg sgt suke psiko orang .... org len psiko aku mmg akan saket ati thap lapisan ke-7 dlm jantung nihh ... *anatomi failed mmg mcm ni ... tp aku psiko biase-biase jah .... takde lah smpai saket sgt kan telinga m'dengar ... coz biase kot bg aku kalau ada game takat clapping2 , shouting2 , boooooinggg2 ni .... hehehe ... ke tak biase? baik nye korangggg ... :)

               Next week pulakk kang, aku kene NYANYI ... OHH mak jemah nyanyi kau ... get ready lahh ... sediakan cotton bud banyak-banyak .... hahaha ! okay, aku masuk nyanyi ni pon untuk chill-chill gitu jah ... bukan nak jd retiss pon last-last ... jd Inspektor jugaks .. nak meluahkan rse je gitu ... populariti? ohh no, i'm not that type ... tak suke menarik perhatian ... biase-biase jah ... kalau popular tu pong sebab aku ni budak yg nakal-nakal gitu ... yeahhh, aku menggelabah 'sotong' orangnya .... eh, popular ke aku? hahaha ... perahsaan sudahhh .... for this sem aku duet ngn abg arn ... yeah, abg arn yg hengsomm lah sgt tu ... *t'kutuk pulak . sorry abg arn :) betul ... die sgt ensem .... mase sem 1 & sem 2 aku duet ngn abg jepp ... aku kalau nyanyi mmg dah serasi lah dengan abg jepp ni ... so, tak risau mane lah kan ... ni, tukar partner baru jd nak kene adapt ngan jadi susah sikit kot ... but i'll keep trying .... *cuak tahap cipan lah gileee ...

             For junior-junior aku yg baru masuk ni, depa nampak hebat-hebat belake semuanya ... ohh yess ! mereka mmg sgt hebat .. psiko pon hebat jugak ... hahaha ! main bola jaring ngn dak kelas aku cm nak bergusti ... tp aku beranggapan "Alaaa, jejantan main, mmg lah kasaq kan...." but, boboy klas aku semua cakap diorg maen mmg kasaq sgt pong ... Haaa ! lupe plak .... ni game netball antara lelaki dgn lelaki tau .... tapi, diorang buat cam main bola keranjang plak ... konpius plak aku .... but, orang lelaki main kan .... biasa jahhh .. tapi, DEPA NI RAKUS GILAAA ! HAHAHA ! 

            okehh, gile lahhh aku start minggu depan ... Dengan kelas BI, sukan, and nyanyian bagai .... aku kan memulakan mem'busy'kan diri ... YEAHHH ! Dengan assignment lagi ! botak kepale aku weiiiii ! So, kepada yang berkenaan, if I tak angkat call, tak reply msg bagai, i said sorry awal-awal kay? jangan marahhhh :) Wish me luck ..... *takot !


blablablabla.....

library :)



~machinefongging~
      

                

            

No comments:

Post a Comment