Saturday 9 June 2012

~kaKi borong sedunia!~

 
       Assalamualaikum...
salam sejahtera and sawaddikap :) yeahhh yeahhhh . aku harap korang bahagia-bahagia lah hendaknya bersama keluarga, member2, pakwe2 dan makwe2 korang . WTH ?? makwe2 dan pakwe2 ? okehh, korang jgn buat macam tu kay ?? kalau korang buat lantak korang lahh . aku ?? aku kadang2 jerk . demm ! ahhaha ! jangan marah ehh kentot . okay2, as u olls know (korang tau ke) aku kan skang dah nak msok 2 minggu lebih kat Kelantan ni . And FYI jugak, aku telah melantak beberapa jenis makanan yang ada kat negeri yg dikenali negeri yang mempunyai AWEKS yg cun-cun especially blah2 Pasir Mas tu, alaa yg Neelopa duduk tuhh . okeyhh , but kat daerah len pon cun jugaks . espcially Cik Mejah aku tuh . Even die dok Ketereh , still cun . demm ! aku puji kau di khalayak ramai gilee ! yeahh , tidak ketinggalan jugak Cik Ecah aku, yang beliau ni dok kat Bachok . kalau tak, takkannye ade org ushar die . euwww , psiko dowhh mamat tu . ok, wanita-wanita kat negeri lain pon cun gak . Kemon (come on) la, bak kate Lagu "WANITA SELURUH DUNIA" tu . Wanita-wanita sume , ANDA TERSANGATLAH GOJESS ! yeahh , yang tulihh ni pon gojess gile . Masnora ? aaa ... i'll be thinking of that . hahahhaha ! jangan marah 'kak Mas' . 

        okey, aku ni klau da membebel meme macam ni lahh . merapu lebih . serious aku tak bleh straight to da point . sebona ea , den nak nunjuk kat ekau-ekau sumo ni mende alah ni lahh ...........\

#
#
#
#



tudung bertone-tone ! :)

 
sakit mate melihat bukan ??

seperti ku melihat warna pelangi .auww ! <3

yeahhh . as korang nak tau , kalau korang nak borong segale-gale pakaian n tudung la ni, kemon la ke sini okay ? contoh tempat korang nak mengopakkan duit korang ialah kat RANTAU PANJANG, PASAR CT KHADIJAH and kalau korang nak makan macam-macam kemon lar datang ke PASAR CT AISYAH kat JELAWAT . Actually banyak lagi tempat boleh pegi, but lam three weeks ni aku juz sempat pegi ntok tempat-tempat ni ja . ye lee, datang pon tujuan sbena ntok m'attach kan diri . bukan nak perabehhkan duit . huhuhu . tudung kat atas tuh, kakak aku yang order . perghh , aku ttbe jadi kedekot siot kat cni . hahahah !  check it out ! nk mam NASI DAGANG ! Mokcik Hairul, TOCEI for da gojess Nasi Dagang . :)
~machinefogging~

P/S : entri ini tidak ade kene mengene dgn insan2 yang masih hidup mahupun telah meninggal dunia . kalau ada pon , yang korang terasa asal ?? kuang kuang kuang :)

No comments:

Post a Comment